Dünyada 42 ülkede faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau’nun Türkiye merkezi IAB Türkiye tarafından 6. kez düzenlenecek olan ve düzenlendiği ilk günden beri dijital dünyanın nabzını tutan MIXX Awards Türkiye için başvurular devam ediyor.
Ajans ve reklamverenlerin 8 Ocak 2016 tarihine kadar başvuru yapabileceği MIXX Awards Türkiye’de yarışmanın kazananları her yıl olduğu gibi başarılarını uluslararası arenalarda da duyurma fırsatı bulacak.
Her geçen yıl daha çok büyüyen MIXX Awards’ta başvurular, pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin titizlikle yaptığı değerlendirmeler sonucunda ödüllendiriliyor.
Temel hedefi, dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemek, düşünceyi performansla birlikte değerlendirmek olan MIXX Awards’ta; “Araç, Yöntem ve Platformlar” ve “Stratejiler ve Hedefler” ana başlıkları altında toplamda 24 kategori bulunuyor.
Jüri başkanlığını IAB Türkiye Başkan Yardımcısı ve Eczacıbaşı Planlama ve Satın Alma Müdürü Ayşen Akalın’ın yürüttüğü MIXX Awards 2015 jürisi;
- Prof. Dr. Ayşegül Toker / Boğaziçi Üniversitesi
- Başar Ekim / Nokta Medya
- Cenk Gümüşcüoğlu / Karbonat
- Doruk Yılmaz / Turkcell
- Emre Faks / Hürriyet
- Fatih Tüylüoğlu / C-Section
- Görkem Uraz / SesliHarfler
- Hakan Turalı / BSH Ev Aletleri
- Işıltan Kökdemir / Doğuş Yayın Grubu
- Leyla Akcan / Carat Medya
- Melda Tamtürk Barkın / Leo Burnett İstanbul
- Meltem Ersöz / Samsung
- Mutlu Aytemur / Pınar Su
- Seda Cem / Mynet
- Serhat Poyraz / TBWA \ İstanbul
- Suat Sözen / Türkiye İş Bankası
- Tezcan İsarlı / Move
- Uğur Timurkan / Ciner Medya Grubu
- Yves Filippucci / Nestlé’den oluşuyor.
Bu yılki reklam teması “Önce Dijital” olan MIXX Awards’un Lider Destekçisi Sahibinden.com; Başarı Destekçileri MedyaNet ve Sözcü olurken, sektör kuruluşları da her zamanki gibi MIXX’e katkıda bulunuyorlar. Reklam çalışmalarıKarbonat tarafından yürütülen organizasyon Gramofon, İltek ve Project House’un katkılarıyla gerçekleşiyor.
MIXX Awards Türkiye’nin ödül töreni 24 Şubat 2016’da gerçekleşecek. Yarışmanın kuralları, değerlendirme ve ayrıntılı bilgi için yenilenen MIXX Awards Türkiye web sitesini ziyaret edebilirsiniz. www.mixxawards-tr.org
Geçtiğimiz yıl kazanan işler hakkında bilgi almak için ise MIXX Awards Türkiye 2014 Jürisi’nin katkılarıyla hazırlanan MIXX İçgörü Raporu’nu inceleyebilirsiniz.
IAB Türkiye Hakkında
42 ülkede faaliyet gösteren IAB (Interactive Advertising Bureau), tüm dünyada interaktif reklamcılığın gelişmesi, reklam yatırımlarından daha fazla pay alması için çalışıyor. Bu amaç doğrultusunda reklamverenlere, ajanslara ve medya ajanslarına interaktif iletişimin katma değerini anlatıyor. Kamu nezdinde yürüttüğü çeşitli faaliyetlerle endüstrinin doğru ve nitelikli biçimde büyümesine katkı sağlıyor. Merkezi Amerika da bulunan IAB’nin, Avrupa’daki ülke bazlı örgütlenmesi IAB Europe tarafından koordine ediliyor. IAB Türkiye, dijital endüstride reklam ve pazarlama alanlarında düzenleme yapmak üzere 23 sektör temsilcisi tarafından, 2007’de bir platform olarak kuruldu ve 2011 Temmuz ayında dernekleşme sürecini tamamladı. IAB Türkiye’nin şu an 200 üyesi bulunuyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder