31 Mayıs 2010 Pazartesi

HEPSİ YALAN!

Gündem ne kadar sık değişiyor, ülkemizde...
Kendi iç dünyamızdaki gündemden başlayalım;
bugün sırtım ağrıyor yada çok kilo aldım,
bugünlerde uykusuzum çabuk yoruluyorum;
bahar yorgunluğu mu? yoksa yaza alışamadım mı...
Sonra aile ve arkadaş çevremiz;
şu sınavı da versem yazı rahat geçiririm , faturaları zor ödedik tatile çıkabilecek miyiz, çocuklara giyecek bir şey alamadık, yıl sonu gösterisine bizim kız iyi hazırlandı bakalım nasıl olacak, anneanne hastaneye gitti İnşallah kötü bir durumla karşılaşmayız, işe giderken otobüse binemiyorum, çok kalabalık taksi ise bi dünya para,
ah bir evlensem, ah bir çocuğum olsa , ah bir şu okulu bitirseler, ah askerliğini bitirip bir işe girse, evlendirsem...
Dış dünya ise; miili maçlarda yine iyi puana alamadık, şu petrolu ve doğalgazı biraz ucuz verseler de hayat pahallığı bitse, Batı Trakyadakiler, Uygurlar, Kuzey Irak ve ülke içine yansımalar, Şehitlerimiz, işsizlik, Avrupaki Almancılarımız, Afrikadaki bir deri bir kemik kalmış insanlar, denize dökülen petroller, susuzluk,
ağaçların azalması ve yokedilmesi (3. köprü geldi aklıma nedense),
okulların sınav-sbs-dersane üçgeni haline gelip çocuklarımızın ezilmesi ve
geleceklerini ( önünü) görememek..
Ve en son zordaki Filistinliler'e yardım malzemesi götüren yardımseverlerin vurulması..
Bir çok konuda sadece konuşulması ama yıllarca aynı şeylerin biraz isim değiştirerek devam etmesi.
O kadar çok sorunumuz var ki hangisine baksak, derdimiz bir değil bini geçti.
Acaba bizde mi bir sorun var, bazılarının dediği gibi!!!

2 yorum:

  1. gerçekten muhteşem bir yazı sizemi ait ?

    YanıtlaSil
  2. Yazı tamamıyla bana ait.
    Ancak, yaşananlar; ben ve ülkemiz bireylerine ait.

    YanıtlaSil

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır