Ara kademe ve mavi yaka pozisyonlarda lider insan kaynakları platformu Eleman.net, Birleşmiş Milletler'in (BM) dünya çapında organize ettiği Kadına Karşı Şiddetle Mücadele İçin 16 Günlük Aktivizm Kampanyası’na destek veriyor.
İstanbul’un önemli yapılarının “iyimserliğin ve neşenin rengi” olarak adlandırılan turuncu renkte aydınlatılacağı kampanya boyunca, Eleman.net de turuncuya boyadığı internet sitesi ile desteğini gösterecek. Eleman.net ayrıca sitede konumlandırdığı #kadınaşiddeteson ve #orangetheworld etiketleri ile de kadına yönelik şiddete dikkat çekecek.
Kadına şiddete hayır demek için 16 gün boyunca Eleman.net’in anasayfasında turuncu rengi kullanacaklarını ifade eden Eleman.net Murahhas Üyesi Savaş Ünsal, “Türkiye’nin iş ilanları sitesi Eleman.net olarak 10 yıldır kadınlarımızın istihdam süreçlerini desteklemenin yanı sıra, kadına şiddete karşı toplumu bilgilendirici ve bilinçlendirici projelerde de yer almaya özen gösteriyoruz. Çünkü kadınlarımızın sosyal ve ekonomik hayatta yer almalarının, toplumdaki yerlerinin güçlenmesini sağlayacak ve şiddetin önüne geçecek en önemli etken olduğuna inanıyoruz. Şirket çalışanlarımızın yüzde 80'inin kadınlardan oluşması da bu konuya ne denli önem verdiğimizi açıkça gösteriyor. Önümüzdeki süreçte istihdama katılan kadınlarımızın sayısının artmasını ve bu tarz kampanyalara daha çok destek sağlanarak, kadınlara uygulanan şiddetin son bulmasını diliyoruz” dedi.
Birleşmiş Milletler Kadın Birimi (UN Women), kadına karşı şiddete son vermek için tüm dünyayı bir araya getirmeyi hedeflediği kampanya kapsamında, dünya devletlerini, Birleşmiş Milletler kuruluşlarını, sivil toplum örgütlerini ve bireyleri, 16 gün sürecek bir aktivizme davet ediyor. 25 Kasım-10 Aralık tarihleri arasında gerçekleştirilecek kampanya için, 70'i aşkın ülkede Niagara Şelalesi, Avrupa Konseyi Binası, Hint Kapısı ve Ürdün’deki antik Petra kentinin ışıklandırılmasını da içeren 450'yi aşkın aktivite düzenleniyor. Resmi açılışı New York’ta yapılan kampanya, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin de katılımı kapsamında İstanbul’da Boğaz köprüleri, Kız Kulesi, Galata Kulesi, Haliç Metro Geçiş Köprüsü, Bozdoğan Kemeri, Hıdiv Kasrı, Beyazıt Kulesi ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi Saraçhane Binası gibi yapılarla çeşitli alışveriş merkezleri, kamuoyu farkındalığını artırmak için turuncu ışıkla aydınlatılıyor. İstanbul’un yanı sıra Ankara, İzmir, Eskişehir, Gaziantep ve Şanlıurfa gibi iller de kampanyaya destek veriyor.
Eleman.net hakkında:
2005 yılında kurulan Eleman.net, firmalara aradığı nitelikli elemanı sağlarken, adayların en hızlı şekilde istihdam edilmesini amaçlar.
Kolay kullanımı, hızlı altyapısı ve müşteri odaklı hizmet anlayışı ile 220.000 üye firma ve 2,5 milyon adaya hizmet veren Eleman.net, ara kademe ve mavi yaka pozisyonlarında lider konumdadır.
"Türkiye'nin İş İlanları Sitesi" sloganından hareketle, her sektör ve pozisyondaki adaylar için binlerce iş fırsatı sunan Eleman.net, geride bıraktığı 10 yılda 1,2 milyondan fazla iş ilanı ve 50 milyon başvuru ile yaklaşık 400 bin kişiye istihdam sağlamıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder