16 Ekim 2011 Pazar

YAŞADIKLARIM ;FBANK

Finansbank ile nedense yıldızım bir türlü barışmadı. 
Çok mesafeliyiz ancak çok çektirdi.
Daha önce kredi kartım vardı sorunsuz kullandım, yıllık ücret almaya başladıkları için kredi kartımı iptal ettirdim.Dört-beş sene önce. 
İptal ettirene kadar uğraştırdılar.

Sonrasında işyerim aylıklarımız için  bu banka ile anlaştığından yine onunla karşılaştık. Vadesiz,  aylık kartımı almak için nerdeyse 1 ay uğraştım. 
Saatlerce bekleyip, imazaladığımız kağıtları iki hafta sonra tekrar imzalamak durumunda kaldık, numaramız var başkalarını alıyorlar, durumu anlattığımızda güzel senaryolar üretiyorlar, şifre alacağız  444 'lü numaradan belgeleriniz imzalanmadı, gelmedi diyor.
Kaç hafta geçmesine rağmen geçekleşemeyen işlemler ve şifre meselesi, 
10 dk içinde hallloluyor!!! (demekki oluyormuş!) 
Ve daha bir çok şey...

Neyse o günler geçti.
15 Ekim günü Galatasaray Lisesinin yakınlarındaki bankamatiğinden para çekeceğim, yağmur yağıyor.
Şemsiyemi kapatıp bankamatiğin korumasıda var (yani yağmurdan bizi koruyacak),
para çekiyorum.
Her tarafım su oldu. 
Bankamatiği bile yağmurdan koruması lazımken ıslatıyor. 
Bankamatiğede, bu konuları takip etmesi ve çözmesi gereken ama bunları çözmeyen ilgililere sevgilerimi göndermek zorunda kaldım.
Nedense benim gibi, bu sevgi olayını yaşayan çok kişiye denk geldim. 
Kendi kendime bu ne sevgi bu ne ızdırap diye  söylendim durdum..
Hayatta herşey sevgi üzerine, sevgi deyip geçmeyin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır