27 Ekim 2011 Perşembe

SONY ERiCSson OLDU SONY ERiCSONY

İlk cep telefonum Siemens'ti.
Bir çok Siemens modeli kullandım.; C10, C25, A50, en son C55.
Miadını doldurunca yine bir Siemens alamak istedim.Artık Siemens cep telefonu yoktu,Siemens cep telefonu bölümünü Tayvan'lı Benq almıştı.. Şimdilerde ne Siemens nede Benq cep telefonunun adı geçmiyor Türkiye piyasasında. C55'ten sonra iki-üç aylık araştırmadan sonra 2006 sonlarında Sony Ericsson W700i aldım Hala kullanıyorum.
Son zamanlarda şarj problemi olmaya başladı. Onu çözmem lazım. Ancak sevdiğim bir telefon. Konuşma dışında özellikle 2 megapiksel fotoğraf çekebilmek için onu seçmiştim. Haberi okuyunca firma kapanıyor sanmıştım, meğersem firmanın hepsi Sony'e geçiyormuş. Sanırım daha hayırlı olacak. 
Aldığım telefonların firmaları kapanmamalı!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır