16 Ekim 2011 Pazar

EV KÖFTESİ

Historia Alış Veriş Merkezi yakınlarındayken beklemek icap etti. 
Hem vakit geçirmek, hem  ıslanmamak için hemde acıkan karnımı  doyurmak için üst katlara  yönlendim. 
Hamburga özel Hamburger yemeği!!!, 
Bereket Döner , Baydöner gibi değişik seçeneklerden ilk anda kafam karıştı.
Aslında köfteye karşı özel bir sempatim var.
Sultanahmet, Ramiz derken Maltız Köfte'de karar kıldım. 
Özel hayvan eti kullanmak ve kendi buharında pişirme gibi  farklılıklardan olsa gerek köfte çok lezzetliydi. 
Maltız Köfte ve ev yapımı köfteden farklı seçeneklerde bulunuyor. 
Ev yapımı köfteden yana şansımı kullandım. 
Gayet memnun kaldım. 
Üstelik en hesaplı hem de en doyurucu seçeneklerden biri;
bir porsiyon ev köftesi 6.5 TL.
Eğer Historia'da tekrar yemek yemeyi düşünürseniz 
köfte seçeneğini aklınızdan çıkaramayacaksınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır