3 Şubat 2013 Pazar

Ultra HD ev sineması görüntü kalitesindeki yeni zirveyitemsil ediyor

Toshiba Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri Türkiye Distribütörü TNB A.ş. Genel Müdürü Aytaç Biter yaptığıaçıklamada, “Ultra HD ev sineması görüntü kalitesindeki yeni zirveyitemsil ediyor; Toshiba ise şimdiden bu yeni ve önemli televizyon kategorisindeliderliği üstleniyor. Şu kadarı çok net ki, en iyi görüntü kalitesi en iyi görüntüişleme teknolojisi ile elde ediliyor. Toshiba 2013 yılında CEVO 4K Quad+DualCore (Dört+İki Çekirdekli) İşlemcisi ile ikinci nesil UltraHD görüntü işleme özelliğisunmanın avantajını yaşayacak. Toshiba’nın Ultra HD, CEVO 4K, 3D ve yeni CloudTV
özelliklerine sahip L9300 Serisi TV modelleri ev sinemasında en ileri noktaya getirmeye meraklı olan herkes için mükemmel bir seçim haline gelecek.” dedi.
Hem modern hem de sade ve seçkinyepyeni tasarımlarıyla L9300 Serisi metalik çerçeveye uyumlu şık çerçeve ayağınasahip. L9300 Serisi UltraHD televizyonların 65 ve süper geniş 84-inç sınıfıekran boyutları bulunuyor.
Güçlü Görüntü İyileştirme Teknolojisi
UltraHD görüntü işleme özelliğine ekolarak, L9300 Serisi görüntü kalitesini daha da ileriye taşıyan bir teknolojipaketine sahip; ClearScan™ 240Hz yenileme oranı teknolojisi hızlı hareketli görüntülerdedaha net ve daha yumuşak sonuçlar veriyor. CQ Engine™ teknolojisi içerdiği EdgeEnhancer Köşe Görüntüleri Artırıcı, Dinamik Gamma, Renk Uzmanı, Uzman ModundaKalibrasyon ve yeni UltraClear Dinamik Ses Azaltma özellikleri ile görüntüdetaylarından taviz vermeden tüketicilere üst düzey görüntü kalitesi kontrolüsunuyor. Renk ve Derinlik Uyarlamalı Resolution+ bu özellik gerçeğe en yakın renk doygunluğuve inanılmaz bir resim derinliği sağlayan gelişmiş görüntü çözünürlüğüne sahipgörüntüler yaratıyor.
Gelişmiş Cloud TV
İleri düzey akıllı bağlantı deneyimisunan L9300 Serisi, gelişmiş Cloud TV özelliklerine de sahip. Cloud TV kullanıcınınilgilendiği içerikleri kolayca bulmasına ve satın almasına imkân verirken bağlantıdeneyimini de farklı bir boyuta taşıyor. Cloud TV, haber içeriklerine erişim,daha iyi mobil cihaz etkileşimi, pratik sosyal etkileşim hizmetleri,sunucu-tabanlı yükseltme (upgrade) gibi pek çok özelliğe sahip. Cloud TV’ninsunduğu hizmetlerden bazıları:

Aile Takvimi aile etkinliklerini paylaşma

  • Kişisel Mesajlaşma aile ve arkadaşlardan mesaj alma-mesaj gönderme
  • Fotoğraf Albümü dijital fotoğraf paylaşımı
  • Haber İzleme haber videolarını ve galerilerini izleme
  • MediaShare diğer DLNA-özellikli cihazlardan içerik erişimi
  • MediaGuide gelişmiş arama ve program önerme özelliklerine sahip TV programlama kılavuzu
  • Dâhili Wi-Fi®, Miracast™ ve WiDi hem router, hem eşlerarası (peer-to-peer) kablosuz bağlantı özellikleri
UltraHD deneyimini daha da ileriye taşımayıhedefleyen Toshiba, ayrıca Cloud TV’ler ve mobil cihazlar arasında lokasyondanbağımsız olarak pek temel sosyal etkileşim hizmeti sağlayacak iOS, Android veWindows 8 için mobil uygulamaları da kullanıma sunacak.

Toshiba ürünleri Türkiye Distribütörü TNB A.ş. Hakkında;

TNB Bilgisayar ve Görüntü SistemleriA.ş., Türkiye’de Toshiba’nın notebook, tüketici elektroniği ürünleri, depolamabirimleri ve aydınlatma sistemlerinin Türkiye distribütörlüğünü 1998 yılındanberi yapmaktadır. Özellikle çevre konusundaki hassasiyeti ile tanınan ve kendisınıfında en çevreci ürünlere imza atan Toshiba, çevre dostu yeni LED TVmodelleri, LED ekranlı notebookları ve yeni LED lambaları ile daha az enerji tüketimisağlarken, daha uzun kullanım ömrü, daha iyi görüntü, daha sağlıklı iş ve eğlenceortamı sunmaktadır. En yenilikçi ürünleri tüketici ile buluşturmaya devam edenTNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.ş, 2011 yılında da ilk gözlüksüz 3Dnotebook’u, 2012 yılında ise Gözlüksüz 3D TV yi tüketicinin beğenisine sunmuştur.TNB A.ş. teknolojide araştırmanın ve yeniliklerin bitmeyen bir yol olduğufelsefesi ile birçok konuda ilkleri gerçekleştirmeye devam etmektedir.

Bölgesindeki ülkeler arasındaki en başarılıdistribütör ödülünü 1998’den beri defalarca kazanan TNB Bilgisayar ve GörüntüSistemleri A.ş., kırdığı dünya rekorları ve satış başarıları artarak devametmektedir. 3000’e yakın uzman bayisi ve değer katan iş ortakları ile berabernice başarıları daha hedeflemektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En çok tercih edilenler; ekmek, su, antibiyotik!

TÜRKİYE ANTİBİYOTİK KULLANIMINDA DÜNYA BİRİNCİSİ Türkiye’de hastaneye herhangi bir sebeple giden her 100 kişiden 30’unun reçetesine antib...