Bankalar artık neredeyse çalışanının yürümesi için harcadığı kaloriyi bile müşteriden kesecek. Yönetmelikleri ve çıkarılan kararları takmayıp vatandaştan eğriye doğruya para kesen bankalar son haberlere göre akıllara bile gelmeyecek bir şeyden para kesmye başladılar. Vatandaş senedini ödemek için bozuk para götürünce saymak için 10 TL para kesildi...İlgili bakanlıklardan rica ediyorum, bankalarla ilgili devlet daireleride zaman parası, efor parası, hava yağmurlu veya güneşli parası, evrak parası, ayakbastı parası, vatandaşın canını yaktı parası, komisyonun komisyonunun komisyonu parası yada gözünün üstünde kaşın var parası gibi adlar altında ücret kessinler ve devletimizin borçlarını ödesinler..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son 7 günde en çok okunanlar
-
Gelibolu Milli Parkı'nda yer alan Şehitlik Abidesi Abide'de yer alan , savaşı temsil eden kabartma resimler Sargı Yeri Şehitliği Bin...
-
Posta'nın haberine göre Hamburg'ta 16 yaşındaki bir kızın, doğum günü davetiyelerini Facebook'taki binlerce kişiye yanlışlıkla...
-
Sonbahar geldi, kış kapıda.. Kışlıkları giyme vakti. Genç ve genç kalmayı başaranlara uygun, kışlık bir kıyafet.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır
Site içeriğinin izinsiz yayınlanması ve hukuki sonuçları!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder