19 Nisan 2011 Salı

SANA YAKIŞMIYOR; YAPI KREDİ

Bankamatikten, kart olmadan bazı faturalarınızı nakit olarak ödeyebiliyorsunuz.
Bazı bankalar bu hizmeti veriyor. Bunlardan biri Yapı ve Kredi Bankası.
Zaman açısından büyük kolaylık. Yalnız bir kaç olumsuz nokta var.
Son elektrik faturamı ödemek için  Eyüp ve Gaziosmanpaşa'da 6 farklı Yapı Kredi bankamatiği ne gittim;  faturayı ödemek için parayı alıyor işlemleri yapıyor en son işlemi bitirmeden parayı insanın yüzüne vurur gibi vererek ekranda para üstü olmadığından işlem yapılamıyor diye yazı çıkıyor.Maliyet (elektrik harcaması, v.b..), zaman ve sırada bekleyenler adına koskoca firma fatura ödemek isteyenler için bankamatiğe para üstü olmadığında işlem yapılamıyor yazısını ekleyemiyor mu?.Çok kızdım ama belli etmiyorum! Banka şubesinde ki ilgililerde bir şey yapamayacaklarını söylüyorlar.
Yapı Kredi'yi çok seviyorum! ancak bu olay ve aldıkları kart parası yüzünden sevgim bir kat daha arttı!!!Zannediyorum, önümüzdeki zaman dilimi içerisinde bu birlikteliğin durumunu gözden geçireceğiz..
Yapı Kredi sevgini öfkeye dönüştürme..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır