10 Aralık 2010 Cuma

HAYDE GİDELUM HAYDE

Cem Yılmaz ,Okan Yalabık, Çetin Tekindor ve Şener Şen'in 
rol aldığı Av Mevsimi'ndeki türkü bir anda dillerde dolaşmaya başladı.
Sinema ve diğer konularda eski değerlirimizi hatırlamak güzel bir şey..
Daim olur İnşallah..
O  türkünün sözleri, aşağıda..

"Hayde Gidelum Hayde" 


Hayde gidelum hayde



Dağa k'arayemişa



Elun nişanlisina



Ben nasil deyim hayde




Çiktum çami budadum



Endurdum yarisina



Boyle sevda mi olur 



Girsun yerun dibina




K'izilağaç fidani



Tepeden budanur mi



İnsan sevduği yardan



Bu k'adar utanur mi




Endum dere duzina



Aşlamayi aşladum



Sevdaluk eyi şeydur



Ben da yeni başladum 

Hem Cem Yılmaz'dan 
hemde Kazım Koyuncu'dan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır