21 Ocak 2013 Pazartesi

BAZI BANKA ve iLETiŞiM FiRMALARI NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRDILAR..

Banka ve telekom firmaları ne yapacaklarını şaşırdılar. 
Deyim yerindeyse hizmet değil nasıl yapsamda para kazansam (sömürsem) diye olmadık şeyler uyguluyorlar.
Bazıları bu işi hakkıyla!!! yaparken bazılarıda açıkça sömürmeye çalışıyor
!İlgili otorite veya denetim kurumları ise uykuda (Rüya görmek iyidir)..
Avea 'ya ait bir hattım var, bazen 20 TL öde, dakikası şu kadardan konuş gibi kampanyalarını duydum, gördüm.
 Geçenn gün ise Avea'dan şöyle bir mesaj geldi;

Değerli müşterimiz Avea'lı olmanızın 9. yılı şerefine , 5 gün boyunca her gün tüm Avea'lılarla SINIRSIZ konuşma, , her yöne100 SMS ve 100 MB internet HEDiYE!

Bu mesajdan sonra da , 5 gün boyunca da aşağı yukarı saat 14'ten sonra 
Değerli Müşterimiz, Avea'lılarla sınırsız konuşabildiğiniz, her yöne 100 SMS gönderip, 100 Mb internet bağlanabildiğiniz hediyeninizin günlük süresi bitmiştir, şeklinde mesaj geldi..
Bu kadar da olmaz.
Hem hediye diyosun, saat ve sınır belirtmiyosun ve diyosun ki; Bu günkü süreniz bitmiştir.
 Aksine de bu hediyeden bir şey kullanmadım.
Firmalar meydanı boş buldu, resmen hem haksızlık yapıp  hemde  dalga geçiyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır