31 Temmuz 2012 Salı

VERKAÇ ŞANZIMAN Ve DAHA BiRÇOK FARKLI BULUŞ; HASAN BEY'DEN...

 TRT BELGESEL kanalında VER KAÇ Şanzıman adıyla
 HASAN KUM adlı vatandaşımızın yaptığı bir çalışmayı az önce izledim.
Yakıt harcamasını azaltan ve daha bir çok faydası olan bu çalışmanın yanında bir çok farklı buluşu var; Hasan Bey'in..
Gizli Topuklu Ayakkabı, 
Yüzeysel Yağlı Şanzıman,
Deprem, Su ve Dünya İle ilgili bir çalışma,
Fındık Kırma Makinası, 
Çamaşır Mandalı, 
Arı Modeli Uçak,
Kullanışlı Çekyat, 
Portatif Masa, 
 Dikey Rüzgar Türbini bunlardan bir kaçı...
VER KAÇ ŞANZIMAN
........
Bu şanzıman kayışlı olduğundan yağsız çalışıyor debriyaj fren eskimesini tamamen arabanın ömrüne eşitliyor. Benzin yakıtını düşürüyor. Ve de maliyeti 3’te birden de aşağıya düşürüyor. Şu anda bir vasıta üzerinde deneyler yapma ile bu sonuçları elde ettim.
..........
Tabi ki ilgili kurumlar aydaki işlerini bitirdikten sonra dünyaya inince başlayabiliriz.
 Ver Kaç Şanzıman ile ilgili videoyaya buradan ulaşabilirsiniz.
 
Hasan Kum'un Deprem konusunda çok farklı fikirleri var..
Hasan Kum'un buluşlarıyla ilgili bir çok blgiye bu bağlantıdan ulaşabilirisiniz;
 HASAN KUM
1958 de Düzce’nin Gölyaka ilçesi (O yıllarda Bolu’ya bağlı) Güney köyün de doğdum. Evliyim ve 4 çocuğum var. 6 yıl Gölyaka da 2 yıl da Hendekte (Sakarya) okuyarak ortaokulu bitirdim.1973'te İstanbul da çalışmaya başladım.1976 Avusturya ya gittim.1994 de ülkeme geri döndüm. Gölyakalı Mucit Hasan KUM Ülkemde mal mülk edinme yerine ülke menfaati için bilimsel çalışmalar yaparak 16 icat yaptım.12 yıldır bunun mücadelesini veriyorum ve bu yüzden bıktım, usandım ve yoruldum. Ülkemizde bilim adamına ve mucitlere maalesef ilgi ve alaka yok. Bu ülkede topçular ve popçular daha çok ilgi görüyor. Bizlere tuhaf gözle bakıyorlar. Yeri geliyor deli yeri geliyor çılgın muamelesi görüyoruz.İcatlarımıza sponsor bulamıyorum. Halbuki her bir icat bizim dışarıya bağımlılığımızı azaltıyor.Büyük bir ulus olmamıza rağmen bir çok teknolojiyi dışarıdan alıyoruz.Hala bir Bilgisayar işletim sistemimiz yok.O kadar mühendis yetiştiriyoruz ama hala dışarıdan teknoloji ithal ediyoruz. Lütfen bize destek olun. Destek mesajlarınızı ziyaretçi defterimize bırakabilirsiniz. Elektronik Posta gönderebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır