28 Kasım 2011 Pazartesi

BEN AJAN MIYIM, RAMiZ!!!

Beyoğlu Tünel taraflarındayken açlığımızı yoketmek  gibi bir eğilim belirdi.
Saat 12:05 civarıydı (26.11.2011). 13'te de AKM önünden kalkacak servis otobüsyle Beylikdüzü Tüyap Fuar Merkezi'ne  gitme hedefim vardı.
Yakın arkadaşım Burak Abi ile nasıl bir yemek diye düşünürken köfte üzerinde mutabık kaldık.
Tünelden Taksime yürürken  ikinci Ramiz'de yemek hakkımızı kullandık.
Köfte ve ayran siparişimizi verikten sonra üst katta cam yanına oturduk.Yemeğimizi kimi konuşarak kimi de yoldan geçenlere bakarak bitirmeye çalışyordum.Bu arada daha önce Ramiz'de yemek yediğimden köfteler bu kez küçülmüş diye düşünmeye başladım.
Zira önceki zamanlarda tadına baktığımız köfteler daha dolgun en azından balık etiyken bunlar bayağı zayıflamış hatta bir deri kemik kalmış!
Nede olsa devir ekonomi, maliyet devri.
Bu düşünceler içerinde köftenin yanındaki temiz bir çevreyi çağrıştıran yeşil biberin geri kalanını yemek üzereyken biberin üzerinde açık mavi boyayı farkettim.
Şaşırarak biberi tabağa bıraktım ve görevli bir kişiye biberi gösterdim.Görevlide biberi kağıt peçeteye sarıp götürdü.Sonrasında kasadan biberin boyandığını söyledi.
Yani NORMAL bir şeydi.
Kafamda farklı düşünceler oluştu;
1..Yanlışlıkla oluşmuş bir durum, iyi ki gördüm.
Az kalsın boyalı biber kursağımıza girecekti.
2.. Ya farkında olmadan boyalı biberden yemişsem!!!
3..Ya ben ajandım, birileri beni ortadan kaldırmak için böyle bir komplo yapmıştı!
4..Ya bulunduğum bu mekanda bir jaan vardı, o hedeflenirken yanlışlıkla piyango bana çıktı..Acaba kimdi; saçı az olan adam, yoksa genç sevgililer mi yada 5-6 kadın beraber oturuyordıu.Onlardan biri olabilir!
5..Yada ben yaşlanıyorum, o mavi değil  kırmızı renkti!


Şaka bir yana bu işyerinde bir kopukluk , ihmal oluştu.Biberler yıkanmadı, kontrol edilmedi.Izgaraya atan görmedi, biberleri getiren görmedi, servis yapan görmedi
bir ben gördüm.Ya böcekler için kullanılan bir zehir olsaydı bende farketmeseydim!!
Doğrusu bu markaya ve işyerine yakıştıramadım.
En son yemeğin ücretini öderken anlattım 
ki oraya olayı aktarmamışlar.
Daha dikkatli olmalarını söyledikten sonra 2
hafta içinde bir şey olursa sizden bilirim dedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır