11 Şubat 2009 Çarşamba

MEDYA NE YAZIYOR

Medyanın ne kadar KİRLİ veya kirli olmadığını belli eden bir yazı, dün yayınlandı.Okumanızı tavsiye ederim. Bir Taraf! iktidardan beslendiği için ona yakın şeyleri yazmıyormuş Diğer Tarafta darbeciymiş onlarda o tarafın olaylarını yazmazlarmış.. Ben vatandaşım ; sorunların çözülmesini ilgilerden-sorumlulardan isterim ve beklerim. O sorunlar; enflasyon, huzur, işsizlik, eğitim, sağlık ve diğerlerinin çözülmesini en kısa zamanda bekliyorum.Bundan daha doğal bir istek olurmu?. Basınında bu sorunların ortaya çıkması ve çözülmesinde görev almasını beklerim.İsterim,istiyorum. Ama ne yazık ki bu beklediğimiz şeylerin dışında her şey var, oluyor, vatandaşta izlemek durumunda kalıyor.. Ben vatandaş olarak suçlunun belgeleriyle yakalanmasını ve cezasını çekmesini de istiyorum.Hak eden hak ettiğini bulmalı.Suç gerçekten varsa cezasız kalmamalı.Ayrımda yapılmamalı. Basında haktan yana olmalı; iktidardan veya onun karşısından değil.Millet iş ,aş ve huzur istiyor..
_______________________________________________________
Git yat Yakup
......
Madem Yakup, ‘yandaş medya’nın neden bazı haberlere yer vermediğini soruyor, ben de kendisine bazı ‘kolay sorular’ yönelteyim... Biz iktidardan beslendiğimiz için, her şeyi yazamıyoruz...
........
Peki sen ‘Formula’ meselesini yazdın mı? Frankfurt İş Bankası’nın verdiği ‘ballı krediyi’ hangi işadamının kullandığını yazdın mı?
......
Biz her şeyi yazamıyoruz... Peki sen, malum ve meş’um ‘28 Şubat sürecinde’ paspas edilip günah keçisi haline getirilen yasaların (örneğin RTÜK Yasası’nın) hangi medya grubuna işletilmediğini yazdın mı?
....
Daha da önemlisi, devletten vergi kaçırılıyor muydu? Bütün bunları yazdın mı? Madem bu kadar çok ‘yazamadığın’ var... Neden başkalarının yazamadıklarıyla bu kadar ilgilisin?
____________________________________________________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır