2018 yılında dünya genelinde yapılan Google aramalarında en çok World Cup arandığı görülürken, Türkiye’nin genel arama kategorisinde doları arattığı saptandı.
Medya takip ve raporlama ajansı PRNet, 2018 yılında Google’da en çok ne aratıldığına dair çıkan istatistik verilerini inceledi. PRNet’in Google Trends verilerinden ve medya yansımalarından derlediği bilgilere göre, bu yıl dünya genelinde en çok aratılan kelimenin World Cup olduğu görüldü.
Bu durum Türkiye’de farklılık gösterirken, Türklerin genel anlamda en çok arattığı kelime dolar olarak saptandı. Kişi bazında bakıldığında ise Türklerin en çok Mina Başaran’ı arattığı görülürken, dizi başlığında Sen Anlat Karadeniz, “Nasıl Yapılır?” başlığında ise Ziron ilk sırada yer aldı.
Ajans Press ve PRNet’in Google Trends verilerinden derlediği başlıklara göre,genel aramalarda dolardan sonra en çok aratılan sözcüklerin; Soy ağacı/ e-devlet, Dünya Kupası, e-müfredat, seçim sonuçları, bedelli askerlik ve yeşil uzaylı olduğu saptandı. “Kişi” başlığında ise Mina Başaran’ın ardından en çok Arda Öziri, Ali Koç, Münir Özkul ve Cenk Tosun aratıldı. Dizi başlığında Sen Anlat Karadeniz’in ardından en çok Çukur, Ufak Tefek Cinayetler, Bir Zamanlar Çukurova ve Erkenci Kuş olarak sıralandı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Son 7 günde en çok okunanlar
-
Anadolu'da Aşiretler ' in Yeni Basımı ÇIKTI ! Bu eserin ana kaynağını, 1453 ilâ 1650 yılları arasına ait Osmanlı tahrir defte...
-
Sektörel Fuarcılık tarafından düzenlenen UEVF 2013 – 4. Ulusal Enerji Verimliliği Forumu ve Fuarı’nın açılış gününde enerji verimlil...
-
TÜRKİYE’NİN BEŞ BÜYÜK İLİ DÜNYANIN EN PAHALI ŞEHİRLERİ LİSTESİNDE Dünyadan farklı şehirlerin yaşam maliyeti endeksleri açıklanırken, Türkiy...
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır
Site içeriğinin izinsiz yayınlanması ve hukuki sonuçları!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder