21 Kasım 2012 Çarşamba

iNDiRiM YAPTIRDIM!

Dün, kan grubu kartı gerektiği için bir sağlık kuruluşunda kan tahlili yaptırdım. 
Devlet hastanesinde ertesi güne kaldığı ve bilgisayar sistemlerinde sorun olduğu için tahlili yaptıramadım...
Özel bir sağlık kuruluşu 10 TL ye tahlili yapıyor. Danışmada kayıt olurken aklıma geldi, 
acab a çalıştığım firmaya indirim yaparlar mı?.Sorumun cevabı evet oldu. Ne kadar olduğunu soramadım.. Sonra indirimli ödememin 8 TL olduğunu söylediler.Bende ödememi gerçekleştirdim.
10 TL'den 8 TL'ye indik.% 20...
 Olsun 2 Lira iki  liradır. 
Bu zamanda kuruş bile değerli!! 
Öyle değil mi sizcede!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır