25 Nisan 2012 Çarşamba

VAKIFBANK'TAN MODERNLiĞiN SON SINIRI...

Vakıfbank'tan sıra numaranı almışım, sıra sana gelecek ÖSYM için ücret yatıracaksın;
efendim BTM'den yatıracaksını!!!.
BTM'de yapılan işlemlerden.Buradan yatıramazssınız.
Dışarıda  uzun maaş kuyrukları BTM sırasında.
Bir gariplik yok mu? Bana bunu anlatana kadar zaten işim bitecekti.Bu ödeme işide bazı BTM'lerde var bazılarında yokmuş. Örnek GOP'ta sıradan bakamadım. Eyüp'te ki BTM de böyle seçenek yoktu. Vakıfbank kolaylık adına yaptyığın eziyeti, modernliği gelişmeyi alkışlıyorum.
Aferin size ..Bravo..
2 dakikada parayı yatırıp çıkacaktım. Bugün yatıramadım. Üstelik numaramı almışım, kimsenin sırasını gasp etmiyorum.
Ve 50 Lira ücreti yatıramamak...
Vakıfbank adına  güzel bir görevdi sanırım. Bu uygulamayı selamlıyorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır