
Raporda yetkili satıcıların bu durum
karşısında alacağı tedbirlerin önemli bir soru olarak karşılarına çıktığının
altı çizilirken, “Bu gelişmeyi bekleyenler geç kalmadan kendi iş planlarını
gözden geçirmeliler” ifadesine de yer verildi. OYDER’in araştırmasında ayrıca yakın
gelecekte otomobil satın alacakların ucuz finansman seçenekleri ve ücretsiz
periyodik bakım seçeneklerine önem vereceği ve bu kriterlerebakarak alım kararı
verecekleri belirtildi.
KPMG araştırmasında ayrıca; otomobil
içinde teknolojik iletişim enstrümanlarınınbulunması tercih edilmede markayı
öne çekerken, fiyatların düşmesi ve destek sağlanması halinde hibrit ve
elektrikli araçların satın alınmasını da öncelikli bir yere taşıyor. “Y” kuşağı
gençler otomobil alımında egzosemisyon oranları düşük çevreci araçları tercih
edeceklerini de belirtiyorlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder