14 Ekim 2012 Pazar

ÇÖKERTME'DE GÜL OYA!

Türkülerimiz bizim yaşantılarımızı, değerlerimizi anlatır. Kıyaslama olmaz ama bir çok günümüzün anlamsız şarkısından farklıdır. Dinlenince alır sizi eskilere, yaşadıklarınıza ve sevdiklerinize götürür. Sevdiğim türkülerden ikisinin sözlerini paylaşmak geldi içimden. :)

Çemberimde Gül Oya
Çanakkale/Biga-Kamil Nizam Bilgili-Ahmet Yamacı 
 
Çemberimde Gül Oya, 
Gülmedim Doya Doya. 
Dertlere Karıyorum, 
Günleri Saya Saya. 
Al Beni Kıyamam Seni. 


Pembe Gül İdim Soldum, 
Ak Güle İbret Oldum. 
Karşı Karşı Dururken, 
Yüzüne Hasret Kaldım. 
Al Beni Kıyamam Seni. 


Avlu Dibi Beklerim,
Vay Benim Emeklerim.
Dümbeleği Çala Çala,
Yoruldu Bileklerim.
Al Beni Kıyamam Seni.


ÇökertmeBodrum-Rüştü Gür-Muzaffer Sarısözen 
 
Çökertme'den Çıktım Da Halil'im Aman Basım Selâmet, 
Bitez De Yalısına Varmadan Halil'im Aman Koptu Kıyamet. 
Arkadaşım İbram Çavuş Allahıma Emanet, 
Burası Da Asvalt Değil Halil'im Aman Bitez Yalısı, 
Ciğerime Ateş Sardı, 
Elli Kursun Yarası. 


Güverte De Gezer İken Aman Kunduram Kaydı, 
İpekli Mendilimi Halil'im Aman Mor Rüzgâr Aldı. 
Çakır Da Gözlü Gülsüm'ümü Aman Kolcular Aldı, 
Burası Da Asvalt Değil Halil'im Aman Bitez Yalısı, 
Ciğerime Ateş Sardı 
Elli Kursun Yarası. 


Gidelim Gidelim Halil'im Çökertme'ye Varalım, 
Kolcular Gelirse Halil'im Nerelere Kaçalım. 
Teslim Olmayalım Halil'im Aman Kursun Sıkalım, 
Burası Da Asvalt Değil Halil'im Aman Bitez Yalısı, 
Ciğerime Ateş Sardı 
Elli Kursun Yarası

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır