12 Nisan 2020 Pazar

TOYOTA 23 NİSAN’DA TÜM ÇOCUKLARI BÜYÜK TÜRKİYE MOZAİĞİ OLUŞTURMAYA ÇAĞIRIYOR

Her yıl tüm Türkiye’ye yayılmış plazalarında 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı coşku içinde kutlayan Toyota, bu yıl tüm çocuklara 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını evlerde, balkonlarda kutlama çağrısı yapıyor. Toyota, tüm çocuklarımızı bu değerli bayramın 100. yılında “Büyük Türkiye Mozaiği” oluşturmaya davet ediyor. 

9 Nisan 2020 Perşembe

Müşteri deneyimine hijyen ve sosyal mesafe güncellemesi

Küresel salgın Covid-19 ile birlikte sosyal mesafe ve hijyen en önemli konu başlıkları oldu. Koronavirüs salgını ile birlikte hayatımızda birçok şey değişti ve değişmeye devam edecek. Sunduğunuz müşteri deneyimini Koronavirüs’ten öncesi ve sonrası olarak ikiye ayırabilirsiniz. Artık hijyen ve sosyal mesafe ile müşteri deneyiminin şekillendiği yeni bir dünya bizi bekliyor. 

Google dünyanın koronavirüs karnesini açıkladı

Alışveriş ve eğlence alanlarına en çok ABD vatandaşları gitti. Hollanda işe en çok giden ülkeyken, evde en çok kalan ülke İtalya oldu. En az toplu taşıma kullanan ülke ise İspanya.Google, dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgınından dolayı sosyal mesafe ve ev karantinası uygulamalarının

Korona Günlerinde Ruh Sağlığınızı Korumak İçin Gerekli 10 Kural

1. Gerçeği kabullenin
Bu durumu değiştiremeyiz. Değiştiremeyeceğiniz şeyle uğraşmayın. Duruma uyum sağlamaya çalışın. Her şeyin düzelmesini beklemeyin, bugünü de yaşayın. Yaşamınızı bugünlere uygun hale getirin.

İşsizlik Sosyal Medya Kullanıcılarının Gündemine Oturdu!

Adba Analytics, hazırladığı raporda koronavirüsün gündeme getirdiği işsizlik konusunda sosyal medya kullanıcılarının konuşmaları analiz etti. 
Sosyal CRM ve sosyal veri analizi şirketi Adba Analytics, 20 Ocak – 31 Mart 2020 aralığını baz alarak hazırladığı raporda, sosyal medya kullanıcılarının koronavirüsün gündeme getirdiği işsizlik konusundaki paylaşımlarını ve konuşmalarını analiz etti. 

31 Mart 2020 Salı

Evdeyken Hayata İyilik Kat, Otizme Mavi Işık Yak!

2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü’nde Otizme Mavi Işık Yak!
Tohum Otizm Vakfı’nın öncülüğünde, 2 Nisan Dünya Otizm Farkındalık Günü’nde Türkiye bir kez daha ‘Mavi’ye bürünecek. Otizme dikkat çekmek ve farkındalığı artırmak amacı ile tüm dünyada eşzamanlı düzenlenen ‘Otizme Mavi Işık Yak’ kampanyası kapsamında ülkemizdeki önemli ikonik yapılar 2 Nisan’da mavi ışıkla aydınlatılacak. Ayrıca vakfın çağrısı ile duyarlı bireyler de sosyal medya hesapları üzerinden #otizmemaviışıkyak etiketi ile otizmin farkında ve onların yanındayız mesajlarını paylaşacak. Siz de ‘Evde Kal’ çağrısının yapıldığı bu dönemde, evinizde otizme mavi ışık yakarak, bu anlamlı farkındalık hareketinin bir parçası olabilirsiniz.

14 Mart 2020 Cumartesi

14 Mart Tıp Bayramı’nın 101. Yılı Türk doktorların yüzyıllık bayramı “Doktorluk sadece meslek değil, kutsal bir görev”

Maltepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Selim Nalbant, 14 Mart Tıp Bayramı’nın 101. yılında tanı-tedavi süreçleri, hasta-doktor işbirliği ve sağlık sistemiyle ilgili önemli mesajlar verdi.

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır