Araştırma şirketi Leadership IQ’nun koronavirüs döneminde uzaktan çalışanların motivasyonu hakkında yaptığı araştırmada çalışanların yüzde 26'sının motive ama mutsuz olduğu sonucuna ulaşıldı. Araştırmaya göre, çalışanlar yöneticilerinin yapıcı tavırları karşısında işe olan bağlılığı yüzde 30 oranında artıyor.
16 Mayıs 2020 Cumartesi
“Yeni normal” ile alışveriş ve yaşam tercihleri değişiyor!
Tüm dünya ile birlikte Mart ayından itibaren evlerde geçen zamanın artması ile birlikte toplumsal hayat da yeni bir şekil almaya başladı. “Yeni normal” ile birçok insanın alışveriş, yemek ve boş zaman alışkanlıkları değişirken, yaşam tarzlarında da yeni arayışlar başladı. Büyük şehirler başta olmak üzere tüm Türkiye’de uygulanan önlemlere, sosyal mesafe
13 Mayıs 2020 Çarşamba
Koronavirüsten eve kapananlar sohbet ve tanışma uygulamalarına akın etti!
Covid-19 salgını sebebiyle uygulanan kısıtlamalar ve sosyal mesafenin korunması için başlatılan izolasyon süreci, sosyalleşmek isteyenlerin dijital mecralara akın etmesine sebep oldu. Evlerine kapanan milyonlarca insan, yalnızlıklarını gidermek için sohbet ve tanışma uygulamalarını kullanıyor.Covid-19 salgını sebebiyle evlerine kapanan insanların sosyalleşmek, hayatına renk katmak ve diğer insanlarla iletişimde kalabilmek için gözdesi sohbet ve
12 Mayıs 2020 Salı
Samsung’un yeni dijital dergi uygulaması SMAG yayında!
Samsung yeni uygulaması SMAG ile dergi okuma deneyimini bambaşka bir noktaya taşıyarak dijital yayıncılıkta yeni bir çığır açıyor. Birçok yerli ve yabancı seçkin dergiyi kişiselleştirilmiş bir kullanım kolaylığı ile cebinize getiren SMAG’i tam 90 gün boyunca ücretsiz kullanabilir, evlerinizde kaldığınız bu pandemi günlerinde zamanınızı birbirinden çarpıcı ve keyifli içerikler okuyarak değerlendirebilirsiniz.
Salgın Semptomları Ne Zaman Konuşulmaya Başlandı?
Adba Analytics, The Brand Age Dergisi ile birlikte hazırladığı raporda, koronavirüs semptomlarının sosyal medyadaki konuşulma geçmişini analiz etti.Sosyal CRM ve sosyal veri analizi şirketi Adba Analytics, The Brand Age Dergisi ile birlikte 1 Ocak 2013-31 Mart 2020 aralığını baz alarak hazırladığı raporda, sosyal medya kullanıcılarının koronavirüs semptomları hakkındaki paylaşımlarını ve konuşmalarını analiz etti.
Koronavirüs sanal marketlere ilgiyi yüzde 251 artırdı.Hobi sitelerine ilgi arttı, sinema-kültür sitelerinin etkileşimi azaldı
Koronavirüs günlerinde alışverişlerini markete gitmek yerine evden yapmayı tercih eden tüketiciler e-ticaret sitelerine akın etti. We Are Social raporuna göre, dünya genelinde sanal marketlerin trafiği yüzde 251 arttı. Deloitte’un raporuna göre ise Türkiye’de video konferans ve uzaktan eğitim sistemlerinde yaklaşık 15 kat büyüme gerçekleşti.
Engelliler Haftası’nda “Herkes Aynı Olsa” Çağrısı
Engelli bireylerin toplumsal yaşamda karşılaştıkları ayrımcılık ve sorunlar hakkında farkındalık oluşturulması amacıyla BM kararıyla kabul edilen 10 – 16 Mayıs Engelliler Haftası’nda; Sabancı Vakfı’nın desteğiyle Tohum Otizm Vakfı ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Sosyoloji ve Eğitim Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi (SEÇBİR) tarafından farklılıkların birlikteliğine dikkat çekecek “Herkes Aynı Olsa” çağrısı başlatılıyor.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Son 7 günde en çok okunanlar
-
Aklıma gelmişken bu sözü eklemeliyim; Yaydan çıkan Ok, Ağızdan çıkan Söz, Kaçırılmış Fırsat ve Geçmiş zaman hiçbir durumda geri G...
-
___Ramazan geldi, hoş geldi.. Birde garibana, işsize, asgari ücretliye sormak lazım! Yakında Bayram var. ___Özellikle yazılı ve görsel basın...
-
Pandemi ve Alzheimer: Salgın, Alzheimer hastalarını nasıl etkiliyor? Koronavirüs salgınındaki korunma tedbirleri nedeniyle hastaneye gidemey...
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır
Site içeriğinin izinsiz yayınlanması ve hukuki sonuçları!