18 Eylül 2011 Pazar

TAM GÜNE EVET

Tam gün uygulamasından taviz yok...
Doğrusu diğer uygulamalara mesafeli yaklaşıyorum, 
bazılarını da onaylamıyorum.
Ancak tam gün yasası bana göre de  mantıklı..
Hastaların çoğu alt gelir grubundan ve giderek artış trendinde.
Bunun nedenlerinide araştırılması gerekli. 
İmkanlar, asgari ücret v.b.. 
Diğer taraftan referandum sonucu borçlu iş adamlarının yurtdışına rahat çıkabilmesi bence haksızlık. Çalışanların maaşı eline geçmeden kesilirken (vergi ,..) 
bu uygulama ne kadar adil!
Tam günün dışındaki sağlık uygulamaları  % 98 paraya endeksli.
Hem sigortalı olup hemde para vermek kıstlı kişiler için ölüm gibi bir şey..
Özel muyenehane veya hastane, 
Devlet Hastanesi,
Üniversite Hastanesi,
bu 3'ünden biri tercih edilmeli. Bir işe adapte olmak, 
zaman ve
hastaların kişilerin mağdur olmaması için  onaylıyorum..
Birde neredeyse 10 aya yakın ppd test  (bir verem testi) sıkıntısı bir türlü giderilemedi. 
İşiniz düşerse aşılar gibi nedenlere bunu öğrenme imkanınız ister istemez oluyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır