28 Eylül 2011 Çarşamba

KiLOSU 320 TL

Çam fıstığı yada dolmalık fıstık.
Hani dolma bibere,
un  helvalarına ve içli pilavlara konan fıstığın kilosu. 320 TL.
Eve lazım oldu, marketten açık olanından aldım 3 liralık.
Kilosuna baktım 90 TL. 
Ambalajlı olanlarına baktım tabii ki markalılar;
birinin kilosu 319.79 TL diğerinin ise 200 TL.
20 gr 8 küsür lira tutuyor.
Altından daha değerli .
Birde son dönemde eve aldığımız lüks tüketim malzemelerinin!! fiyatı da yine çıkışta;
yumurta 5-6 TL bandından 8-9 TL'ye
yoğurdun fiyatı da 5-6 TL'den 8.5 -10 TLçizgisine yükselmiş durumda.
Parası olan hisse senetleri, döviz ve altının bantlarını incelerken
sıradan vatandaşta
(artık hangi direk kapsamına giriyor bilmiyorum bir ara ortadirekti şimdi o seviyeleride geride bıraktık!) 
yoğurt, yumurta ve ekmeğin bandını inceliyor.
Evet sayın izleyiciler 30 yumurtadan oluşan yatırım paketi 8.5 - 9.5 TL bandındanki yerini bugünde korudu.
(Çok şükür.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır