4 Ağustos 2011 Perşembe

BiR CEP TELEFONUNUN HAYATIMA KATTIKLARI

2009 yılı Mart ayında Turkcell bayiinden 
LG KE 770 modeli; son derece şık, güzel, albenili ve ince yapılı bir cep telefonu aldım.Telefon çok kullanışlı ve güzel olmasına rağmen şarjı doldurduğumuz günün akşamında oyun oynamadığım halde, fotoğraf çekmeden, tuşları meşgul etmeden yani tuşları ve bataryayı yormadan! kullanmama rağmen şarj çabuk bitiyordu.
Aldığımız bayiye durumu bildirerek garanti süresi içinde telefon servise gitti.
Sonuç; cep telefonunuz normal çalışıyor, sorun yok!!!
Ancak, bu servis olayından önce ve sonra şarj süresi değişmedi. 
En fazla 22 - 23 saat.
Akşam telefon şarj görmeden edemiyor, aç gözlü bir cihaz!
O sıralarda internetten ulaşacak bir yol bulamadım.
Bir ara Şikayet var sitesini keşfettim!
Bir çok firma buradaki yaşanılanlara kayıtsız kalmadan durumu çözüyor yada değişim yapıyor. Siteyi incelerseniz bu konuyu bizzat görebilirsiniz.
Bende bu siteye yazdım, ancak ne arayan oldu ne de soran.
Herkese  veya  çoğuna geri dönülürken biz yalnız kaldık.
Şarjı az gitmesine rağmen iyi arkadaştık halen sürüyor arkadaşlığımız..
Bu arada tuş takımı da bozulunca telefonsuzluk canıma tak etti.
Son arayışlarımla (can havliyle sanırım!) Mecidiyeköy'de ki  LG satış ve sevis noktasını buldum.  2 katta temiz, serin, geniş ve bakımlı bir mekanda faaliyet gösteriyorlar.
Banka ve hastanelerdeki (Allah düşürmesin) gibi numaratörden numaramı alıp bir süre bekledim.23 numara gelince (benim sıra numaram olur kendileri) durumumuzu anlatıp tuş takımı ile batarya değişti. Sorun anakarttan kaynaklanmış olabilir tekrar ederse yapacak bir şey yok denince, korkmadım değil.
Yanlış ata oynuyoruz gibi. 
Yeni bir telefon almaktansa biraz takviye ve  masrafla çözmek amacımız suya mı düşüyor yoksa!
Sonuç olarak yeni batarya ve tuş takımıyla yola çıktık,
 selam verdik sağa sola! (ev halkına).
Olumlu ve olumsuz fikirler olmadı değil, yaptığım bu işe.
Anakart ve ondan kaynaklanan batarya, şarjın kısa gitmesi üçgeni
 tekrar ortaya çıkar mı?Zaman içinde göreceğiz.
55 TL'ye İnşallah sorunumuz çözülmüştür. 
Tuş takımı 25 TL, Batarya 30 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son 7 günde en çok okunanlar

EMEĞE SAYGI, KOPYAYA HAYIR

Protected by Copyscape DMCA Copyright Protection
Link verilmeden, ad belirtilmeden hiçbir materyal kullanılamaz.
_____________________©___________________
Site içeriğinin izinsiz kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Aksi halde yasal yollara başvurulur.
Copyright © 2009 Her hakkı saklıdır